10.5.15

Dzień jak co dzień 
Hej ;) Dziś strasznie nudzilam się w domu, więc pojechałam do koleżanki rok starszej. Ogólnie wszytsko było ok, gdy wróciłam do domu po 19 przypimialo mi się ze jutro mam sprawdzian z Fizyki dyrektorski.... Nigdy nie mogę nauczyć się gdy jest już po 18 Bo wtedy muzg mi nie pracuje :D Po prostu nic nie zapamiętuje, wiec powiedziałam o tym mamie i tacie, postanowiłam jutro nie iść do szkoły, bo z fizyki mam 4/5 chciałabym mieć 5 na koniec roku ale może nie wyjdzie, a na sprawdzian nie umiem na 5. 
To jutro robie sobie wolne, wiem ze to nie jest genialny pomysł ale uczyłam się przez prawie godzinę i nic nowego się nie dowiedziałam z tej książki. Więc innego wyboru nie mam. 
"Wiki"

4 komentarze:

  1. Fajnie masz ;) Musisz mieć fajnych rodziców, że się zgodzili ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzili się bo zależy im na moich ocenach :D

      Usuń
  2. ;D ;) No ale się zgodzili... inni mogli by powiedzieć: "Trzeba było wcześniej myśleć" czy coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń