27.6.15

Świadectwo odebrane :D


Wczoraj odebrałam świadectwo, jak wy wszyscy :D Jestem bardzo zadowolona z moich osiągnięć czyli czerwonego paska na świadectwie chociaż z jednego przedmiotu pani nadciągnęła mi ocenę abym miała pasek.Dostałam książkę ,,Najpiękniejsze zabytki w Polsce" za bardzo dobre i dobre wyniki w nauce. Mam także medal za II miejsce w piłkę ręczną. W następnym roku chce także uczyć się podobnie, albo nawet lepiej aby iść dalej do innej szkoły z dobrymi ocenami :D Jedziecie gdzieś na wakacje?  Ja jak co roku jadę nad nasze Morze Bałtyckie. Kocham morze, plażę i słońce, jak narazie mi się nie znudziło to miejsce
  
Pozdrawiam.  "Wiki"

2 komentarze:

  1. Gratuluję czerwonego paska i medalu ;D Życzę Ci dalszych sukcesów. Ja niestety nigdzie nie pojadę :( Jednak w te wakacje będzie się działo wiele innych ciekawych rzeczy :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :D również pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń