24.6.15

Dziś napisze wam o moich urodzinach. Oczywiście urodziny miałam 1 czerwca, wiec się spóźniłam ale to nic, dostałam kilka prezentów np od mamy kolczyki nieskończoność właśnie takie
Mam też taki łańcuszek wiec będę miała komplet.
Następną rzeczą jest latająca dysko-piłka. Dostalam ja od taty myślę że wiecie co to za piłka jeśli nie to możecie na youtubie obejrzeć filmik trwa kolo 30 sekund.Oczywiście tata wie ze mój ulubiony kolor to fioletowy wiec pilka jest tego koloru. Jak wiecie nie będę mogła zagrać tą piłką, aż zdejmę gips. Ale już niedługo :D

Dziś napisałam taki krótki post. Następny będzie za kilka dni. Zachęcam was do komentowania i obserwowania mojego bloga "Wiki"

4 komentarze:

  1. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia ;) Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;) Pozdrawiam cieplutko;)

    www.szaryzywot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne prezenty ;) Piękne kolczyki ;) Czekam na kolejne posty;) Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty c; Powrotu Powrotu do zdrowia życzę :)
    Ps... Piennkne kolczyki ;)
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dyskopiłka to świetna zabawka dla każdego. Może się nią bawić duży jak i mały. Ja znalazłam w dobrej cenie na https://modino.pl/_blog/94-Latajaca_Dyskopilka_%E2%80%93_czy_to_dysk_czy_pilka.html

    OdpowiedzUsuń