10.7.15

Trochę za dużo jak na dwa dni :D

Jak juz pisałam w środę pojechałam do babci i dziadka, przywitali mnie bułeczkami z jagodami były na prawdę pyszne 
Wczoraj,czyli w czwartek z samego rana babcia zrobiła mi naleśniki z truskawkami i jagodami, niestety zapomialam  zrobić zdjęcia. Ale to nic. Na obiad zjadłam pierogi z jagodami które robiłam z babcią. Może nie wyglądają tak apetycznie na tym zdjęciu ale uwierzcie ze były pycha 

Na kolacje zjadłam makaron z jagodami. Stwierdziłam ze jednak z truskawkami jest lepszy. Ale oczywiście mam zdjęcie


Naprawdę przejadłam się tymi jagodami. Ale nie odmawiałam babci, bo opowiadała mi ze bardzo mało jagód w lesie ale chciała nazbierać dla mnie. Dziś rano zauważyłam że babcia ma gofrownice. Więc zrobiłam gofry to jedne z moich ulubionych deserów, a babcia tyle dla mnie zrobiła wiec tez chciałam się odwdzięczyć. Poszłam do ogródka nazbieralam truskawek 
Ubilam śmietanę i gofry gotowe. Każdemu smakowało i obiecałam ze niedługo zrobię gofry jeszcze raz :D

Jak zauważyliście dzisiej jest więcej zdjęć niż pisania :D Oczywiście pamiętam o  LBA  
Pozdrawiam was "Wiki"



                       

10 komentarzy:

  1. Mmmm… smaczne jedzonko. Aż zrobiłam się głodna :)
    Babcie mają to do siebie że dużo gotują i za to je kochamy :)
    A teraz lecę czytać kolejne wpisy
    CZARNA KROPKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ;D Te gofry wyglądają pięknie ;) Też je bardzo lubię...muszę kiedyś zrobić, bo też mam w domu gofrownicę ;) Robiłam chyba ze 2 razy i zawsze mi wychodziły ;) Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarze :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda pysznie!:*
    obserwujemy? zacznij, a się odwdzięczę <3

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności
    http://ourownwooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post, bardzo ciekawy. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super bardzo ładne zdjęcia zapraszam http://zuzannex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń