8.7.15

Jadę na wakacje ;D

Moje wakacje nie będą takie jak zawsze. Odpoczynek był zawsze z wyższej półki. Co roku jeździłam nad morze, mieszkałam w hotelu,chodziłam nad wodę,pływałam, płynęłam statkiem itp. Dwa lata temu byłam w górach, nauczyłam się tam jezdzc na nartach, mieszkałam z rodzicami w domku letniskowym, warunki były świetne, czego się nie spodziewałam. Cztery lata temu byłam w Holandii, mieszkałam w hotelu, zwiedzałam dużo teatrów, Hagę i szczerze mówiąc więcej zbytnio nie pamietam :) Tegoroczne wakacje będą jak to teraz sie mowi "z niższej polki"  Mimo tego jestem bardzo ciekawa jak to jest mieszkać na wsi, w drewnianym domku, gdzie do około nas są zwierzęta, jeziorka i tak dalej. Właśnie dziś na wieczór jadę do babci i dziadka na wieś. Zaraz zacznę się pakować zastanawiam się co wziąść na pewno wezmę lupę ;) książkę, aparat fotograficzny, słodycze bo nie ma tam sklepów a bez słodyczy trudno  mi wytrzymać przez dwa tygodnie, a dziadek i babcia ogólnie nie jedzą słodkiego, okulary przeciw słoneczne, chociaż podobno ma nie być tak gorąco, więcej nie wiem co zabrać ze sobą ( oprócz ubrań,  szamponu do włosów,szczoteczki do zębów itd). Jeśli chodzi o kontakt z wami to przełoże kartę sim z mojego telefonu do tableta, czyli będę miała telefon w tablecie xD wykupię internet i będzie git, bo niestety dziadek i babcia nie mają u siebie internetu. A ja wyjeżdżam na dwa tygodnie wiec chce się z wami jakoś kontaktować. Jeszcze jedna ważna rzecz, u dziadków na wsi mam taką jedną koleżankę, którą poznałam kiedyś gdy byłam u babci i dziadka na gościach z mamą i tatą. Ale to może napiszę wam w innym poście jak się zapoznałam z Darią. Najważniejsze że spotkam się z nią może juz jutro, gdyż mieszka bardzo blisko moich dziadków i pisała niedawno do mnie abym wpadła do niej jak będę odwiedzała rodzinę. Słowa dotrzymuję..... Tak więc podsumowując mam nadzieje ze wakacje będą udane. Już jutro postaram się napisać do was. Oczywiście zrobię duzo zdjęć, aby wam je pokazać.Pozdrawiam "Wiki"
P.S jak zauważyliście post jest trochę dłuższy od pozostałych,  dzieki temu ze moja ręka jest już sprawna :D

9 komentarzy:

  1. Super ;D Też bym chciała takie wakacje ;D Wyciszysz się... świeże powietrze, zwierzęta, codzienne spacery ;D Troszkę Ci zazdroszczę :) Jak masz zamiar chodzić wieczorami na spacery, to weź coś na komary,bo będziesz cała w bąblach ;) Czekam na zdjęcia i fajnie, że post dłuższy;D Pozdrawiam:D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA ;D http://ludziesamotni.blogspot.com/ Wiem, że teraz jedziesz do dziadków, więc jak nie będziesz miała czasu tego zrobić to poczekam aż wrócisz ;D Miłych wakacji :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odpowiem na pytania w najbliższym czasie :)

      Usuń
  3. Ja lubię jeździć do babci zawsze tam się wyciszam. Czasem potrzebuję takiego wyjazdu.

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jeździć do babci zawsze tam się wyciszam. Czasem potrzebuję takiego wyjazdu.

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Na codzień mieszkam w mieście a tam jest strasznie głośno samochody, bójki i tak dalej :)

      Usuń
  5. Co roku jeżdżę do babci i dziadka. Ci od strony mamy mieszkają na wsi, a od strony taty w Mediolanie, więc mam całkiem różnorodne wakacje. Mam nadzieje że wyjazd się uda. Pamiętaj aby dużo jeść (w końcu kto gotuje lepiej od babci?) :)
    CZARNA KROPKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz :D Będę jadła duuużo, bo babcia gotuje naprawdę świetnie :D

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń