2.7.15

Zmiana planów 

Hej. Dziś chciałam wam napisać, że na wakacje nie pojadę nad morze, czy jestem smutna? Hm..... Nie, jeździłam tam co roku wiec nie jestem taka spragniona wody.  Za to pojadę na wieś do mojej babci i dziadka. Na wsi bywam bardzo żadko, bo sama mieszkam w mieście, może nie tak wielkim jak Warszawa ale w mieście. Tak szczerze, to nie wiem jak to jest być na wsi, chodzić na pole gdy są sianokosy, przyganianie krów itd. Lecz zobaczę tam wszystko. Dziadek i babcia mają gospodarstwo co prawda nie tak dużo krów chyba 17 :D Nigdy nie myślałam żeby spędzić wakacje na wsi, ale dziadek zadzwonił i zaproponował mi żebym przyjechala do niego, bo babcia trochę źle sie czuje a, ja jestem od zawsze dziadka "Sloneczkiem " i nie mogłam odmówić, wiec jadę chyba we wtorek, ale jeszcze nic pewnego, bo nie ustalalismy tak dokładnie daty przyjazdu. No to na tyle dziś. Pozdrawiam "Wiki"
P.S W komentarzach możecie pisać jak to jest być na wsi :D I czego mogę się tam spodziewać ;)

2 komentarze:

  1. Fajnie masz ;D Też bym bardzo chciała spędzić wakacje na wsi ;D Niestety nie napisze Ci jak tam jest, bo nigdy dłuższy czas tam nie byłam... Życzę udanych wakacji ;D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki tez pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń