3.7.15

Nowy wygląd bloga ;)

Dziś zmieniłam wygląd bloga, wydaje mi się że wygląda ładniej i lepiej. A wy jak myślicie jest lepiej czy gorzej?  ;D Jestem bardzo zadowolona, bo dziś z samego rana byłam zdjąć gips z ręki. Teraz tylko muszę ćwiczyc ręką np: Ściskać piłeczkę kałczukową, zginąć, prostować rękę i inne ćwiczenia. Lekarz kazał robić to co półtorej godziny przez piętnaście minut. Wystarczy ćwiczyć przez dwa miesiące. Bez tego gipsu czuję się leciutko :D Nigdy więcej złamań :D  pozdrawiam  "Wiki"

4 komentarze:

  1. Fajnie, że masz zdjęty gips ;D Może dzięki temu będą dłuższe posty? ;D Fajnie by było... Mam nadzieję,że z Twoją ręką będzie już wszystko ok. ;D Wygląd bloga jest troszkę lepszy, jednak aż tak dużo zmian nie ma ;D Pozdrawiam :D :D: D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pisać dłuższe posty ;D No zmian aż takich dużych nie ma, nawet nie planowałam zrobić takich wielkich zmian :) Również pozdrawiam ;D

      Usuń
  2. Super c; ją osobiście nie miałam nigdy nic w gipsie, i chyba nie chce... ;D
    Posty moze będą dłuższe... Fajnie by było :)
    Pozdrawiam,
    I zapraszam : atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń