17.8.15

Nowy dom, nowe otoczenie, nowa szkoła 

Hej. Byłam zmęczona przeprowadzką i nie pisałam do was. Ale już w moim pokoju wszytsko ogarnęte pomalowane ściany meble tez juz mam, panele jedynie jakieś drobiazgi, ozdoby do pokoju. Teraz jest remont pokoju. Jak juz pisałam jeden duży rozdzielić na dwa, które nie będą takie małe jak mój pokój tylko wiele większe. Mam bałagan w domu, jedyne czyste miejsce to mój pokój kuchnia i łazienka. Cały czas słychać wiertarkę i rozmowy robotników :) Pierwsza noc w nowym domu nie była spokojna, nie mogłam spać, najmiejscy dźwięk mnie budził. Jednak teraz jest lepiej dziś juz się wyspalam, przyzwyczaiłam trochę do otoczenia. Już pierwszego dnia na wieczór poszłam przejść się po okolicy, poszłam na plac zabaw na huśtawki, jedyne co usłyszałam od grupki dzieci troszkę młodszych ode mnie to "Ej to chyba ta nowa" Powiem szczerze nie wiedziałam co mam robić zagadać do nich? Powiedzieć hej jak macie na imię? Zerwałam się z huśtawki i poszłam zwiedzać miasteczko dalej. Odwiedziłam juz kościół, sklepy, plac zabaw i inne zakątki. Niektórzy ludzie którzy mieszkali na tej samej ulicy  wydawali się bardzo mili, pierwsi mówili do mnie dzień doby :) z uśmiechem na twarzy, ja trochę zawstydzona,nie mam pojęcia kto to do mnie mówi odpowiadam z leciutkim uśmiechem dzień dobry. Sąsiedzi tez wydają się być mili jedni z nich przynieśli nam ciastka które sami upiekli :D Nowe miejsce wydaje się bardzo fajne, nie słychać tylu samochodów, pociągów a przede wszystkim zamieszek. W warszawie cały czas było słychać ze ktoś sie utopił, popełnił samobójstwo lub zabił kogoś. Moje miasteczko to ciche i spokojne miejsce, z czego jestem bardzo zadowolona. Jeśli chodzi o zwierzęta, to narazie chce aby skończył się remont dopiero wtedy pomyślę o zwierzątku. Jedyna sprawa której się boje to szkoła. No przeciez zostaly tylko 2 tygodnie, Czasem wyobrażam sobie jak to będzie, każdy każdego zna nie widział 2 miesiące, ma o czym rozmawiać. A ja? Nikogo nie znam, nawet szkoły nie widziałam jeszcze w środku. Jak to będzie, czy będę miał do kogo się odezwać przynajmniej przez pierwszy miesiąc? Wiem że liczy się pierwsze wrażenie. Nie wyjściem czy mam się odezwać pierwsza, czy czekać aż ktoś się odezwie? Chyba poczekam, jak nikt się nie odezwie to ja się odezwę pierwsza spytam jak ma na imię i coś jeszcze. Ale wmawiam sobie ze będzie dobrze. A wy macie już wszytsko do szkoły? Bo ja jeszcze nic ale mam zamiar iść na zakupy w środę i kupić wszystko co potrzebne :D Zrobiłam ankietę, co do wyglądu mojego bloga chciałabym aby każdy zagłosował, lub opisal tlo ktore pasowaloby do bloga, ankieta jest w prawym dolnymm rogu mojego bloga.
Pozdrawiam "Wiki"

13 komentarzy:

  1. Hmmm.. Kiedy czytałam czułam się świetnie. Jakbym czytała jakąś extra książkę. Ale nagle zdalam sobie sprawę że już to czytałam. Przeczytaj sobie ten post. Bo napisałaś go 2 razy w tym poście.
    Jeśli chodzi o tło to moim zdaniem jest dobrze. Jeśli ty wybierałaś to tło to masz gust :) sama zdecuguj trochę. Moim zdaniem w tych kolorach blog wygląda super :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak się pisze w Wordzie i później wkleja tutaj :( Przepraszam że tak wyszło. A te tło to zrobiłam na wakacje :) I chciałam zmienić je później, bo wydaje mi się zbyt letnie na następne pory roku. Tak to ja wybierałam tło i kolory dzięki ;D

      Usuń
  2. Cieszę się, że zniosłaś tą przeprowadzkę dobrze :D Na pewno szybko się zadomowisz w nowym miejscu i w szkole znajdziesz wielu znajomych :D Życzę Ci tego z całego serca. Dobrze, że patrzysz na to wszystko optymistycznie :) Ja jeszcze nie mam do szkoły nic i będę musiała się za to wziąć.... Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak miałam. Mieszkałam w Warszawie, a petem przeprowadziłam się do miasteczka pod. Wszystko wydawało się takie ciche, a ludzie tacy mili. Poradzisz sobie w szkole, a wszystko za kilka tygodni będzie wydawać się normalne.
    Jakiego chciałabyś pieska? Ja mam pekińczyka i myślę o następnym. Może cavalier king charles spaniel? Są takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Jeszcze nie myślałam o rasie psa, mógł by to byc zwyczajny kundelek, aby żeby był :D Zawsze było moim marzeniem mieć psa :)

      Usuń
  4. Życzę Ci, żebyś w nowej szkole znalazła nowych znajomych<3 Za kilka tygodni przyzwyczaisz się do tego miejsca;) Według mnie tło bardzo pasuje do wakacji:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Może źle sie wyraziłam w tym poscie bo chodzilo mi o tlo po wakacjach jake by pasowało :D

      Usuń
  5. Fajnie, że masz to już prawie za sobą. Co do szkoły - bądź sobą i na pewno znajdziesz jakąś bratnią duszę. Bądź otwarta, poznaj wszystkich. Dużo rozmawiaj (wiem, łatwo powiedzieć), ale nie będzie tak strasznie. Założę się, że nie jeden uczeń twojej przyszłej klasy zapragnie poznać nową osobę. Ja jestem już zwarta i gotowa do szkoły. Mam wszystko :)

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeprowadzka to ciężka sprawa, ale fajnie, że sobie poradziłaś. ;)
    Też idę do nowej szkoły po wakacjach, więc wiem co czujesz, ale wszystko się ułoży. Poznasz fajnych ludzi, z czasem się przyzwyczaisz. :*

    http://olucha20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę byś poznała wszystkich i sie z nimi zaprzyjaźniła! :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń