10.8.15


Hej. Dziś napiszę kilka pytań i odpowiem na nie :) Nie żebym ściągała od innych, ale sami wiecie nie zawsze jest pomysł na posta. Więc tak:

1. Umiesz pływać?
Tak umiem ale nie tak bardzo, narazie pływam na plecach i bez makaronu. Zaczęło się od tego, że mam krzywy, wystający kręgosłup, ćwiczenia pomagają słabo, więc lekarz kazał dużo pływać. Teraz uczę się chodzę raz na tydzień pływać, dzięki temu że to lekarz kazał to mam za darmo raz na tydzień 3 godziny basenu do końca roku ;)
2. Ulubiony serial?
Lubię dużo seriali, jednak najbardziej M jak miłość. Lubie tez Barwy szczęścia, Rodzinka pl, O mnie sie nie martw, Miodowe lata.
3. Twoje ulubione jedzenie z KFC?
Nie jadam w KFC, nie za bardzo lubię może dla tego że mogę jeść to codziennie. Inni którzy nie mają tego na co dzień uwielbiają takie jedzenie. Ja wolę sobie w mieszkaniu coś zrobić do jedzenia, niż jeść gotowe ;)
4. Ulubiony przedmiot?
Lubie bardzo polski, wf i rosyjski. Za to nie lubię angielskiego ;)
Za reszta przedmiotów także nie przepadam no może historia i Biologia nie są jeszcze takie złe.
5. Ulubiona biżuteria?
Nie noszę zbytnio biżuterii i nie mam jej zbyt wile, oprócz kolczyków. Bardzo je lubię ostatnio liczyłam i naliczyłam ze mam 15 par. Powiedziałam sobie starczy! Następną parę kupie sobie dopiero w druge wakacje.
6. Lubisz słodycze?
Lubię to mało powiedziane, uwielbiam je. Wszystko cukierki, czekoladę, lizaki, batony, waty cukrowe, ciastka, jedynie nie przepadam za chipsami. Ogólnie jestem bardzo szczupła wiec nie tyje od nich, ale nie jest zdrowo tyle słodkiego jeść, w szkole wydaje strasznie dużo pieniendzy na słodkości. Dlatego od dwuch tygodni  ze słodkości jem tylko lody, jeśli się zaliczają. W szkole, tez zamiast słodkiego będę jadła owoce!
7. Malujesz się do szkoły?
Nie. Nie jestem przyzwyczajona do makijażu, gdy poszłam pierwszy raz w makijażu  (było to wesele) miałam przeczucie ze każdy na mnie patrzy. Po prostu czułam się źle. Po wakacjach przywitam się z 3 gimnazjum, niedługo czas się malować, ale obiecałam sobie ze pomaluj się dopiero po gimnazjum ;)
8. Chodzisz do kościoła co niedziela?
Tak. Co do kościoła jestem pobożna. Co niedziela idę z rodzicami do kościoła siedzę w czwartej ławce :D
To na tyle, w tym poście myślę, że trochę się
o mnie dowiedzieliście.Jeśli podobają wam się pytania możecie umieścić je na swoim blogu i odpowiedzieć na te pytania. Pozdrawiam "Wiki"

8 komentarzy:

  1. Napisze co do każdego pytania coś...
    1. Hmm... Ja pływam "doskonale" jak mówi mój trener. Bo już od 7 lat trenuje :P I też mam krzywy kręgosłup... Mój lekarz powiedział że tak naprawdę przez pływanie nigdy całej skoliozy nie zrechabilitujesz.
    2. Te seriale też są moimi ulubionymi, wyróżniłabym "Miodowe Lata'' ;D
    3. Też nigdy nie jadłam w KFC. Mamy zamiar jechać z koleżanką do KFC właśnie, ale nie jestem do końca przekonana co do tamtego jedzenia...
    4. Hmm... Ja lubię.. Nie wiem co lubię. Matematykę lubię, angielski troszeczke i przyrodę też lubię...
    5. Też nie nosze biżuterii po za kolczykami ;P mam ich mnóstwo a przyjaciółki powiedziały że jak będą na wakacjach to właśnie kolczyki od nich dostane ;D
    6. Jedno słowo - Kocham !! Tak samo jak ty !! :)
    7. Nie maluje się, tylko jak idę na miasto albo gdzieś... (No wiecie) to trochę tu i trochę tam i wystarczy :P
    8. Tak chodze, tak do kościoła, tak co niedzielę, też siedze w 4, ławce !! ;D

    Super post : ) czekam na więcej ciekawych (takich jak ten) Tagów :)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Ciesze się ze odpowiedziałaś na pytania :)

      Usuń
  2. W następnym, następnym poście odpowiem na te pytania;)
    Super post, może weźmiesz jakieś gotowe tagi z Internetu i na nie odpowiesz?
    caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Dzikei za pomysł napewno się posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10.8.15

    Też lubie M Jak Miłość :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W następnym moim poście "pytania i odpowiedzi" zrobię te pytania :) Fajnie że zrobiłaś tego posta. Bardzo mi się podobał ; D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń