30.9.15

Wróciłam?

Nie wiem co mam robić. Być na tym blogu czy nie? Może to już nie ma sensu, zapomieliście o tym blogu, może będzie 0 komentarzy? Nie było mnie miesiąc, bo nie pozbierałam sie jescze. Tragedia w rodzinie gdy umiera niespodziewanie najbliższa ci osoba :'( Nie miałam siły napiaać na drugi dzień do was. Załamanie psychiczne Nadal nie wiem czy bedę pisała posty, bo może zapomieliscie o mnie. Zobacze ole was jest jeszcze ze mną i za kilka dni znów napiszę. Ten post nie był przemyślany, pisze co ślina na jezyk przyniesie. Pozdrawiam.....

4 komentarze:

  1. Na wstępie powiem Ci że ja o tobie nie zapomniałam. Bardzo niecierpliwie czekałam na nowego posta i nie wiedziałam co się dzieję. Jest mi bardzo przykro z tego powodu że cierpisz. .. Na pewno jest ci teraz bardzo trudno ale życzę Ci żeby było wszystko dobrze. Właściwie to twój blog był pierwszym z którym się spotkałam w blogsferze. Mam nadzieje że nie przestaniesz pisać... Trzymaj się!!! POZDRAWIAM. ..
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzieki :D Ciesze sie ze nie zapomiałaś o blogu :)

      Usuń
  2. Nie zapomniałam i tym blogu, wręcz odwrotnie - tylko czekalam na nowy post.
    Wiem.. Jak to jest gdy ktoś odchodzi, zaskoczenie, smutek, smutek, smutek...
    Życzę ci abyś się choć trochę ogarnęła i pobierała.
    Bardzo chcemy abyś wróciła na bloga! Bez ciebie było smutno... I tak pusto w całej blogsferze;
    POZDRAWIAM
    Trzymam za ciebie WIELKIE kciuki aby wszytko wydobrzało u ciebie!!!. ..
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie spodziewałam sie tak miłych komentarzy

      Usuń