4.10.15

Jestem 

Dziwnie mi sie pisze po miesięcznej przrwie. Ale chcę to nadrobić i znowu do was pisać. Bardzo mi trudno po tym pogrzebie. Chcę choć trochę zapomnieć o przykrych chwilach. A inni mi w tym przeszkadzają. Chę opisać sytulację w szkole. Przychodzę ubrana na czarno, smutna i bez jakich kolwiek uśmiechów. Gdy idę korytarzem każdy dziwnie patrzy pyta się jak się czuję, jak sobie radzę i użalają sie nade mną. Tak to bardzo miłe ale co za dużo to nie zdrowo. W końcu w szkole wubuchłam płaczem i krzyczałam odwalcie sie ode mnie! Może i źle zareagowałam, ale miałam dosyć. Chcę zapomieć, nie chce aby każdy sie nade mną litował. Chociaż jest jeden plus nie pisałam kilku kartkówek i sprawdzianu. Nauczyciele powiedzieli żebym trochę odpoczęła i kiedy indziej napisała. Tak to wygląda.... Może piszę z błędami i teoche bez sensu, ale ręce mi sie trzesą. Pozdrawiam 

9 komentarzy:

  1. Cieszę się że wróciłaś. Nie przejmuj się innymi, nadrob sprawdziany i kartkowki. Potem zajmuje się blogiem abyś ochlonęła... Mam nadzieję że będzie dobrze.
    Pozdrawiam, wszystkiego dobrego życzę ;)
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie przeżyłam tego co ty teraz czujesz, ale wiem, jak chcesz o czymś zapomnieć ale nie możesz bo wszyscy dookoła o tym mówią. Wiem, że może nie chcesz tych słów teraz usłyszeć ale wiedz że bardzo Ci współczuję.... Jeżeli posty będą pojawiać się rzadziej to nikt Ci nie będzie miał tego za złe, bo każdy to rozumie. Cieszę się że wróciłaś i że wiem dlaczego cię nie było... Martwiłam się.... Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tak miły komentarz :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Dobrze, że wróciłaś;) Mimo, że nigdy nie czułam tego co ty teraz to domyślam się co czujesz. Myślę, że nikt nie powinien mieć Tobie za złe tego, że tak zareagowałaś, w końcu przeżywasz trudne chwile. Pozdrawiam♥♥♥
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń