16.11.15

Jesień <3

Hej. Ostatnio coś sie we mnie zmieniło. A co? Polubiłam jesień. Naprawde. Stalo się to kilka dni temu. Opiszę wam tą sytuację :) 
Tak więc, robiłam z tatą ciasto, które sam wymyślił. Okazało się, że nie mieliśmy jednego składnika. Bez myślenia pobiegłam założyć buty i kurtkę w rękę. Nie było czasu założyć, bo była to już 16 i było ciemno. Idąc do sklepu zęby mi dygotały i było wogóle bardzo zimno. Spojrzałam na drzewa. Żadna gałązka się nie poruszyła, żaden liść który jeszcze się trzymał na drzewie. Zaczęłam się zastanawiać nad wojną. Przyszła mi ta myśł, zapewne każdy z was wie co soę stało w Paryżu. Dziękowałam Bogu, że tu w Polsce nie ma żadnych zamieszań. Często zastanawiam się nad tymi przeróżnymi wojnami, zamieszaniami i wogóle, że przy porodzie nie zmarłam (lekarze obstawiali moje 20% zdrowia) A tu ku zdziwieniu zdrowa dziewczyna. Ale to napiszę w odzielnym poście kiedyś. 
Podsumowując polubiłam jesień mimo tego, że jest zimno i szybko robi się ciemno. Jeszcze mam dla was zdjęcia tej uroczej jesieni: 







Pozdrawiam "Wiki"

P.S z ciasta wyszedł zakalec, ale nie poddajemy się niedługo znowu zrobimy ciasto

8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia! Mam nadzieję że następne ciasto będzie lepsze. Pozdrawiam
    ZAPRASZAM - MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam jesień od zawsze (dokładniej od kiedy zaczęłam chodzić do szkoły). Często się zastanawiam jakby to było gdyby u Nas w Polsce wybuchła jakaś wojna, albo w moim mieście (w stolicy, więc jest to bardzo prawdopodobne) stało się coś podobnego co w Paryżu. Oczywiście wolę jednak nie wiedzieć jakby wyglądało, ale czasem mam takie chwile, że po prostu boję się o Nas.
    Fajne zdjęcia;)
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Właśnie ja też jeszcze w te wakacje mieszkałam w Warszawie, a teraz w nieco mniejszym mieście więc czuję się troche bezpieczniej :)

      Usuń
  3. Pociesze cie ;) Mi też ostatnio wyszedł zakalec jak robiłam ciasto z mamą :) Niestety czasem się to zdarza ale wiadomo... nie poddajemy się tak jak ty z tatą ;) Fajnie ze polubiłam jesień ;) Ja kocham te kolorowe liście :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Piszę do ciebie, ponieważ postanowiłam wreszcie zrobić trochę ruchu wokół naszych blogów. Kom za Kom / obs za obs to raczej słaby sposób na zdobycie czytelników, nie? Tak jak i reklamowanie się u innych...
    Oto grupa, dzięki której łatwiej nam będzie czytać siebie nawzajem. Poza tym możemy wymieniać się opiniami, pisać, dzielić inspiracjami, organizować grupowe serie wpisów. Sęk w tym, aby było nas tam jak najwięcej. Dołącz proszę do grupy jeżeli interesuje cię taki układ i postaraj się ściągnąć tam jak najwięcej zaprzyjaźnionych blogerów.

    https://www.facebook.com/groups/976847072381696/

    OdpowiedzUsuń