8.11.15

Dużo nauki :/

Hej. Nie pisałam do was ostatnio. Sami wiecie szkola, testy przygotowujące do egzaminu, sprawdziany i kartkówki. Ale dziś postanowiłam wam napisać co nieco. 
 Wiem, że już późno aby pisać o Zaduszkach, ale lepiej późno niż wcale. 
Było to w szczególności dla mnie smutne święto. Wspomienia wróciły od razu. Bardzo żałuję, że osoby które zmarły odeszły tak szybko. Miałam wyrzuty sumienia, że czasem wolałam dokończyć serial niż iść pomóc mamie. Gdyby mama znowu wróciła zrobiłabym wszystko, dosłownie wszystko. Dlatego spędzajmy z bliskimi jak najwięcej czasu. 
Chciałam wam jeszcze napisać o paczce którą dostałam od "Wujka z Ameryki"  Dawno do nas nie pisał, nie dzwonił, nie przyjeżdzał bo miał za daleko. Nie dziwie mu się. Ostatno przysłał mi paczkę. Słodycze i lalka :D Wujek myślał że mam 9 lat ;) I bylo mu głupio. Ale to nic :) Ucieszyłam się z paczki. A lalkę oddam siostrze ciotecznej :) 
To na tyle dzisiaj. Wkrótce napiszę nowy post. Pozdrawiam ;) "Wiki"

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że następne Zaduszki będą dla ciebie weselsze...
    Pozdrawiam
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację...trzeba spędzać z bliskimi jak najwięcej czasu, bo nie wiadomo kiedy nas opuszczą.... Przykro mi z powodu twojej mamy...Życie na prawdę bywa bardzo okrutne. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W zupełności się z Tobą zgadzam. Powinniśmy cieszyć się z każdej chwili spędzonej z bliskimi. Czasem jednak tego nie doceniamy i potem jest już za późno... Przykro mi z Twojego powodu, ale nie martw się. Z czasem będzie dobrze. Oby kolejne zaduszki wyglądały u Ciebie choć trochę lepiej. :)
    Pozdrawiam!
    PS:Zazdroszcze tylu słodyczy! ;)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Mam nadzieje że za rok bedzoe lepiej :)

      Usuń