26.12.15

BARDZO WAŻNE! USUNĄĆ BLOGA?

Mam złą wiadomość, chodź może dla niektórych to obojętne. 
Ostatnio na moim blogu zauważyłam, że mniej osób go komentuje i wogóle ogląda. Jednak zawdzięczam to że tu jestem i nie usunęłam tego bloga jednej osobie która była tu od początku. Zapewne wiecis o jaką bloggerkę mi chodzi :) 
Przechodząc do sedna tak naprawde jedna osoba najbardziej czyta moje posty. A to mi nie ułatwia sprawy że jest was tak mało. 
Wacham się nad usunięciem bloga. Jeśli wam zależy piszcie w komentarzach, jeśli nie pomijajcie.... To tyle co miałam napisać. A jak się zdjecyduję co zrobić napiszę. Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Błagam cie !!! Nie usuwaj !!! Uwielbiam twojego bloga i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejnego posta. Może twój blog potrzebuje jeszcze trochę czasu. Nie poddawaj się. :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni. blogspot. com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Żeby tylko każdy tak uważał...

      Usuń
    2. Na pewno każdy kto tutaj zagląda uważa tak jak ja :) Masz 13 obserwatorów :) Ciesz się tym :) Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy z nich tutaj wchodzą, ale u każdego jest tak samo :) Ja też mam niby 19 obserwatorów, a może tylko 10 z nich zagląda.

      Usuń
    3. Dzięki za wsparcie <3

      Usuń
  2. A może po prostu się wypaliłaś i musisz sobie zrobić przerwę od bloga? Odpoczniesz,może znajdziesz jakieś inspiracje na wpisy.

    Zdarza mi się zaglądać do Ciebie na bloga jak coś nowego się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to ze ja mam pomysły na pisanie postów... Tylko chce pisac dla więcej ludzi...

      Usuń
  3. Nie usuwaj, to morderstwo! Nieee...!!

    OdpowiedzUsuń