7.5.16

Maj <3

Wiecie jaki miesiąc najbardziej lubię?
Maj :D Wszystko kwitnie, ja mogę zrzucić z siebie grubsze ubrania. Teraz tylko jasne jeansy bluzki na krutki rękaw <3 to co lubię. Nie jest za zimno i nie jest za gorąco :) 
W maju też więcej czasu spędzam na świeżym powietrzu, a mniej w tych internetach. 
Niestety jedyne czego nie lubię to myślenia o poprawianiu ocen i żałuję, że od razu ich nie poprawiłam tylko czekałam aż będzie ciepło i nie będzie się chciało uczyć.
Ostatnio wychowawca nam powiedział, że dla niego maj jest pełen roboty. Chodzą za nim uczniowie, proszą o poprawy a i tak połowa z nich się nie poprawia i musi postawić im na koniec roku dwa. W mojej szkole zauważyłam, że nauczyciele zawsze podnoszą oceny, nie chcą wstawiać dwujek jak nie wychodzą z ocen ale jedna litują się nad uczniami. W tamtej szkole więcej osób nie zdawało. Oczywiście wolę jak każdy zda, jedynie czasami dziwię się czy to tak trudno nauczyć się na dwa. 
Przepraszam, że posty są rzadko.... Ale sami wiecie często szkoła mi przeszkadza, albo nie wiem co napisać a jak wiem to nie mam czasu, a późnoej wszystko wylatuje z głowy :)
Pozdrawiam was <3 'Wiki'

5 komentarzy:

  1. Osobiście ja się nie poprawiam..
    Nie robi mi to różnicy czy będę miał niższą czy wyższą ocenę :D
    Będę miał takie oceny na jakie zasłużyłem.

    Pozdrawiam!
    colere-optimum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę, bo nie muszę nic poprawiać - jestem bardzo zadowolona ze swoich ocen. Teraz już mogę wyluzować z nauką, bo do końca roku zostało jedynie kilka sprawdzianów. Coraz mniej do wakacji - 47 dni :) Też nie rozumiem, jakim wysiłkiem jest nauczenie się na tą dwóję? Wiem, że niektórzy mają problemy i nauka przychodzi im z wielkim trudem, ale jak patrze na jednego chłopaka z klasy, to jakoś w to nie wierzę, bo jego obecna sytuacja wynika głównie z lenistwa. Z kilku przedmiotów może być nieklasyfikowany, a do szkoły nadal nie chodzi, albo przychodzi na 2 lekcje i jeszcze śmie mówić, że zależy mu na zdaniu do następnej klasy. U nas w szkole nauczyciele są bardzo fajni, zależy im na naszych dobrych ocenach, ale jego mają już dość i się nie dziwię. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię maj, w sumie nie mam ocen, które chciałabym poprawić i cieszę się, że już za niedługo będą wakacje :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze lubiłam maj ale maj 2016 nie przypadł mi do gustu (matura-to słowo wyraża więcej niż 1000 słów)No cóż muszę dotrwać do 17 maja(uwierzcie mi-ciężko się chodzi w galowym stroju w takie upały)

    OdpowiedzUsuń