26.4.16

Pytania i odpowiedzi ;)

Witajcie! Dziś przychodzę do was z pytaniami i odpowiedziami, bo dawno nie było takiego posta.
1.Jesz frytki palcami czy widelcem?
Zależy kiedy, ale przeważnie palcami xD
2. Czy masz dobre oceny?
Tak
3. W jakim wieku chcesz wyjść za mąż?
Jakoś w wieku 24 lat ale i tak życie potyczy się jak będzie chciało.
4. Czy jest coś czego się boisz?
Oczywiście! Najbardziej pająków i owadów.
5. Optymista czy pesymista?
Raczej realista xD :D
6. Ile masz lajków na profilowym na fb?
Dziwne pytanie :D Chyba 64
7. Co ci się ostatnio śniło?
Że byłam nad morzem i uratowałam..... księdza, bo się topił.
Nigdy nikomu nie opowiadam swoich snów bo każdy sen jest durny. Jeden gorszy od drugiego.
8. Numer buta?
37
9. Gdyby można było cofnąć czas co byś zmieniła?
Baaardzo dużo rzeczy więc nie będę wymieniała.
10. Emotka której nie lubisz? Dlaczego?
Zdecydowanie ta :p 
Nie wiem czemu, tak jakoś xD
Dzięki za przeczytanie posta. Pozdrawiam ;) 'Wiki'

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę numeru buta :D Nie będę mówić jaki mam ja, bo to masakra :D Każdy ma dziwne sny. Hmm....uratowanie księdza..ciekawe :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha też często mam bardzo dziwne sny :D
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak czasami mi się coś przyśni, to się zastanawiam czy ja normalna jestem, haha. Też jestem realistką, chociaż z tym bywa różnie. ;)

    Nowy post na blogu.
    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również planuję wyjść za mąż w wieku coś około 24 lat :)
    Może wspolna obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom u mnie :)
    Agnieszkaaag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja osobiście uwielbiam odpowiadać na pytanka :) jeśli będziesz miała do mnie jakieś to śmiało pytaj w komentarzach ;)

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Seria "pozytywne poranki" na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pytania i odpowiedzi, choć te pytanka trochę dziwne :D
    Fajny post, lubię twojego bloga i Obserwuję!
    http://zapiski-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne dziwne :D Brałam z neta :D Również obserwuję

      Usuń
  7. Ciekawe odpowiedzi:D Też najbardziej boję się pająków:/ Tak smao jak ty zamierzam wyjść za mąż tak ok. 24 lat.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje sny też są beznadziejne :) nawet nie chciałabys słuchać :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30.4.16

    Fajne odpowiedzi, ja też zazwyczaj jem frytki palcami, chyba że jestem w miejscu publicznym, to chyba wolę tego nie robić. :D Haha, no to miałaś naprawdę fajny sen! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1.5.16

    Haha miałaś bardzo ciekawy sen, ale nie przejmuj się sama często miewam durne sny. Ciekawe pytanka i odpowiedzi :) Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe odpowiedzi! Obserwuję :*
    http://thetumblrgirl5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń