17.5.16

Pustka w głowie :(

Witajcie <3 
Długo nad tym się zastanawiałam. Ale podjęłam decyzję.
Nie imponują mi blogi, które są opuszczone lub zapomiane przez właścicieli. Zaśmiecają tylko miejsce.
Dlatego ja was muszę uprzedzić, że usuwam bloga. 
Nie jest mi z tym łatwo, ale gdy mam coś napisać pomysły wypadają mi z głowy od razu. Posty wydłużam jak najbardziej mogę. Ale jakoś nie wychodzi. Nawet niektórzy obserwatorzy już opuścili mojego bloga. Ja wiem są cięższe dni....
Ale większość osób chce pisać dla kogoś nie dla siebie. 
Nie dziwię się wam mój blog jest nudny piszę tylko o sobie. Nie chcę pisać o narkotykach, alkocholu, przemocy, tolerancji. Bo obija się to o uszy bardzo często. To o czym pisać? Nie wiem.... Dam sobie troche czasu może kiedyś znowu założę bloga.
Ten blog będzie jeszcze przez jakieś 7 dni, chcę aby każdy go przeczytał. 
Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję wam za 4121 wyświetleń <3 
Za to że byliście ze mną przez jakis rok <3
Za 14 obserwatorów
Za każde miłe słowo <3
Mogłabym jeszcze powymieniać....
Tak więc dziękuję wam, na tym blogu poznałam kilka naprawdę fajnych osób <3 
Pozdrawiam
PS weszłam dziś na bloga a tu wyskakuje mi że nikogo nie obserwuję what?
Obserwowałam nawet te opuszczone blogi, miałam nadzieję że wrócą.....
Nie wiem jakim cudem usunęły mi się osoby które obserwowałam o.O

3 komentarze:

  1. Jeżeli nie czujesz się na siłach to musimy uszanować Twoją decyzję. Szkoda. Odezwij się do mnie czasami, na blogu, GG, czy gdziekolwiek indziej :) Trzymaj się! Jak powrocisz koniecznie poinformuj, byłaś moim pierwszym obserwatorem w historii blogowania i jestem Ci bardzo wdzięczna. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli jednak zmieniła byś zdanie to polecam zawsze mieć przy sobie notatnik i gdy wpadnie ci do głowy pomysł od razu to zapisywać :) wtedy unikniesz tej pustki gdy na przymus siadasz i nie wiesz co napisać
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz nie usuwać bloga? Zrób sb przerwę, ale nie usuwaj go. Proszę Cię!
    Odezwij się proszę, gg: 57117365, jeśli masz czas. A jeśli koniecznie chcesz to zrobić to przekaż komuś tg bloga na pewien czas, a potem sb spokojnie wrócisz. Naprawdę nie usuwaj bloga! Proszę ;( Koniecznie napisz do mnie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń