22.5.16

To znowu ja :/

Trochę się wstydzę... Najpierw piszę, że usuwam bloga a teraz zmieniam zdanie. Ale to mi nie przyszło od tak. Dzięki Łukaszowi, a poznałam go dzięki Natalii zmieniłam zdanie. Pisaliśmy na GG i tak się potoczyło, że mnie namówił. 
Szkoda byłoby mi go usuwać.... Mam już tyle komentarzy, obserwatorów.... I nawet znajomości dzięki blogowi :)
Tak więc co do bloga, nie usuwam go. Jednak narazie postów nie będę pisała. Odpocznę od tego wszystkiego i tak w wakacje, a może nawet przed zacznę pisać znowu. Co do waszych blogów, nadal będę czytała :)
Pozdrawiam wszystkich :* 

12 komentarzy:

  1. I dobrze :), będę czekać na twoje nowe posty.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko będzie okej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę :) Wiedziałam, że Łukasz jest w stanie zrobić dużo w tej sprawie :D Jest dobry w przekonywaniu innych i motywowaniu. Na początku na GG nie wiedziałam, że to Ty i nie zaakceptowałam, ale już wszystko odkręcone ;) Może uda nam się wreszcie popisać :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) On ma dar przekonywania :) W wolnej chwili wpadne na GG to pogadamy :)

      Usuń
  4. Ciesze się, że jednak zostawiasz bloga. Lubię go czytać, więc mam nadzieję, że z czasem wszystko się już ułoży. :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj, blog zawsze można zostawić zamiast po prostu kasować. Plus masz naprawdę duża oglądalność to szkoda było by coś takiego fajnego stracić

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam nie mogłabym zrezygnować z mojego bloga ;p

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że nie usunęłaś bloga:D No ja też miałam przerwę, ale chcę wrócić:D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.6.16

      Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Dopiero teraz zauważyłam twojego bloga i mnie zaintrygował :) Cieszę się, że z tym nie kończysz!
    Pozdrawiam
    FotoReporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że nie usuwasz bloga! Zbieraj siły i pisz :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń