5.5.15

Hej ;)
Jak juz pisałam wcześniej mam mało czasu....
Ale trochę napisze o dzisiejszym dniu.
Dziś w szkole było bardzo nudno, bolała mnie głowa może na zmianę pogody.  Nauczyciele zaczepiali mnie na korytarzu i pytali się czemu jestem smutna i blada. Przejrzałam się w lusterku i nie widziałam żebym była blada, ale cóż.
Nauczyciele od dawna mnie dziwnie traktują, patrzą na mnie na lekcjach szczególnie pani od Angielskiego, Plastyki i fizyki. Gdy pytają się o coś zawsze spojrza na mnie i oczekują chyba że odpowiem. Owszem odpowiadam ale nie zawsze czasem mi sie nie chce, bo dwóch kujonow zawsze się wyrywaja do odpowiedzi  i zagluszaja innych. To chyba wystarczy..... Aaa jeśli chodzi o psa którego przygarnelam na jakiś czas nadal ze mną w domu jest. Nikt się po niego nie zgłasza.
Jutro niestety nie napisze posta, ale juz od czwartku posty będą...
Pozdrawiam "Wiki"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz