23.6.15

Hej, dawno nie pisałam do was 

Z tą złamaną ręką trudno mi pisać, ale po woli dam rade. Więc jak każdy wie praktycznie już są wakacje, jeśli chodzi u mnie w szkole. Na lekcji rozmawiamy na luzie, nauczyciele w końcu śmieją się z naszych żartów i sami opowiadają różne śmieszne przypadki, historie, oglądamy filmy i chodzimy na dwór. Takcie lekcje są od poniedziałku. Jutro też będę w szkole, bo uwielbiam takie dni przed zakończeniem roku szkolnego.Każdy nauczyciel co mnie widzi pyta się co mi się stało w rękę i użalają się nade mną ze na same wakacje złamałam rękę  Jeśli chodzi o oceny to okey mogę się pochwalić ;) miałam mieć średnia ledwo pasek bo 4.75 Z fizyki praktycznie mam same czwórki i chyba jedną piątkę, byłam pewna że będę miała na koniec cztery, a jednak piątka? Myślałam że źle usłyszałam jednak koleżanki mówiły ze na prawdę mam pięć. No i rysowalam rysunek na plastyce zają 12 miejsce na 450. Więc jest 6 na koniec roku. 
Jestem na prawdę szczęśliwa z tego powodu. Chociaż nie wiem za co ta pani mi postawiła 5 z fizyki, wracam do tego tematu ze niektórzy traktują mnie inaczej każdy z klasy to zauważył..... kiedy ostatnio byłam przy tablicy na ocenę?  Przez cały rok pani mnie nie pytała a każdego pytała 2 razy. Koleżanka kilka dni temu powiedziała ze pani traktuje mnie jak downa i dla tego zlitowala się nad moją oceną. Wkurzylam się na nią, inni mówili że po prostu jestem sympatyczna, a oczywiście chłopaki zboczeńce sobie nawymyślali, że się umawiam z nią itd :D 
Oj....Ale się namęczyłam pisząc tego posta :D Pozdrawiam "Wiki"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz