8.8.15

Upał  :o

Hej, u mnie w mieszkaniu jest strasznie gorąco, chyba gorzej niż przed blokiem. Na moim biurku stoją cztery butelki picia i wiatrak który nie daje prawie wcale tego chłodu. Zepewne tak gorąco jest w całej Polsce. Ale niedługo to się zmieni, zawsze gdy jeździłam do rodziny która mieszka w zwykłym domie jest chłodno, na dodatek mieszkamy na 3 piętrze. Jak wiecie niedługo się przeprowadzamy do domu w miasteczku. Niedawno byłam obejrzeć nasze nowe miejsce. Jest tam bardzo ładnie urządzona kuchnia, łazienka, pokój dla mnie, który jest o wiele lepszy od tamtego w bloku, dlatego że w tamtym mieściło się tylko łóżko, biurko i szafa, teraz zmieści się wiele więcej rzeczy, chociaż i tak pokój jest większy. Zamierzam pokój urządzić tak jak na tym zdjęciu tylko, że z tyłu jeszcze szafka na ubrania i biurko ;)
Szukałam w internecie takich małych pokoi i zobaczyłam ten od razu mi się spodobał, meble w sklepie znalazłam prawie identyczne :) 
Został jeszcze jeden pokój bardzo duży, tata postanowił podzielić go tak aby mieli własną sypialnie i pokój taki codzienny :) Dzięki wam ta przeprowadzka nie jest taka koszmarna, jak mi się wydawało :) Jeśli chodzi o miasteczko to będę miała blisko do kościoła, jakieś pół kilometra i kilometr do szkoły, wiec postanowiłam jeździć rowerem :) Ogólnie miasteczko jest fajne są tam 2 sklepy spożywcze i jeden chemiczny. Do miasta będziemy mieli 18 kilometrów. Tak więc jeszcze raz pisze ze ciesze się z przeprowadzki i dziękuję wam że tak mniewspieracie. Wyprowadzamy się w czwartek.  Bardzo cieszy mnie to że będę mogła mieć w końcu jakiegoś zwiuerzaczka, będzie nim pies lub kot :D
Przepraszam, że post znowu krótki ale no po prostu nie umiem pisać długich :/
Pozdrawiam "Wiki"

13 komentarzy:

  1. ja w upał polecam mycie się w zimmnej wodzie i shake ;D

    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to spróbować xD Dzięki za komentarz

      Usuń
  2. świetny pomysł na urządzenie pokoju, pozdrawiam :)

    sweethings-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) mam nadzieję że jak urządzisz już swoj pokój to wstawisz jego zdjęcie na bloga. I porównasz go z tym pokojem na zdjeciu ;D
    Udanej przeprowadzki !!
    Ps... Posty nie muszą być dlugie :)

    Nie musisz dziękować za komentarz !!

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :D Jakoś się przyzwyczaiłam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :) Fajnie, że już zaakceptowałaś przeprowadzę :) Dzięki temu będzie Ci o wiele łatwiej :D Taki pokój będzie cudny....zawsze chciałam taki mieć :) Ja też niedługo będę miała w końcu swój pokój :) Zazdroszczę ci, że będziesz mogła mieć pieska lub kotka :) Mam nadzieję, że nam go pokarzesz :D Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :) Oczywiściem ze pokaże zwierzaczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorąco, oj gorąco (#.#). Wybrałaś bardzo ładny pokój, w takich sytuacjach trzeba szukać pozytywów. Też zawsze chciałam mieć kota :)
    Nie przejmuj się długością postów, przez to, że są zwięzłe bardzo przyjemnie się je czyta.

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny :) Ja też będę chciała niedługo coś zmieniać, tylko że ja muszę oszlifować wszystkie meble; szafka, komoda, łóżko, biurko, regał itd. żeby przemalować na biało :(

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń