11.10.15

 Trochę o tym, trochę o tamtym ;)

Nie lubię jesieni. Dlaczego? Przede wszytskim zimno i jeszcze raz zimno. Nie wiem jak ubierać się do szkoły. Niby w kórtce zimowej jeszcze za wcześnie, w grubej bluzie za zimno, bezrękawnik też za zimno. Ale nie o tym chciałam napisać.
 Nie chce znowu poruszać tego tematu. Ale wcześniej mieliśmy niby za duży dom. Teraz okazał sie także za duży. Zwolnił się pokój mamy w którym przetrzymywała sprzęty dentystyczne i inne. (Była dentystką) Tata zaproponował mi ten większy pokój, ale ja się przyzwyzaiłam do mojego małego, przytulnego pokoju.
 W te wakacje miałam mieć psa, ale jakoś przez pogrzeb o tym zapomiałam. A teraz nie chcę kupywać psa, bo cjcę chodzić z nim na spacery od małego i uczyć komend a teraz jest za zimno. W następne lato twn pies już będzie duży. Zdecydowałam kupić za rok. Ale już nie mogę się doczekać. Jeśli chodzi o rasę to mi wystarczy zwykły kundelek. Aby nie był cały czarny i musi być średniego wzrostu. Rasa obojętna aby był pies. Przede wszystkim na początku chcę wychować psa kulturalnego. To znaczy komendy. Siad, wstań, proś, podaj łapę i inne komendy. Chodziłabym z nim na spacery i uczyła aby szedł przy nodze a nie ciągnął mnie za sobą i rwał smycz. Dla psa potrzebny jest mieć czas. Starałabym się aby zaprzyjaźnił sie ze mną. Dziś grałam w simsy i stworzyłam siebie jako nastolatkę, tatę dorosłego i mojego psa :) bo mam kilka dodatków do sims 3.  Muszę jeszcze zrobić nasz dom :) Ta gra jest bardzo fajna : )

To na tyle w tym poście. Pozdrawiam "Wiki"

13 komentarzy:

  1. Fajnie że będziesz miała psa ;) Mam nadzieje że będzie on twoim najlepszym przyjacielem ;) Na pewno nauczysz go wielu komend. Przepraszam za to co teraz napisze. Do tej pory nie wiedziałam kogo straciłas ... teraz wiem i współczuję ci podwójnie. Obiecuje że już więcej nie będę wracała na tym blogu do tego tematu. Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie musisz przepraszać :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Co do pierwszej części (tej o jesieni) to jesteśmy sprzeczne. Ja bardzo lubię jesień, zimno. Nie wiem czy już wspomniałam w moich postach że mieszkam w Beskidach... I tutaj już dziś sypie ostro śniegiem!
    Bardzo cieszę się że zdecydowałaś się na psa, gdybyś zdecydowała się teraz - że kupisz na zime- odradzałabym ci kupno jakiegokolwiek zwierzęci na zimę czy jesień. Psy, koty najlepiej kupować na wiosnę. Wtedy mogą spokojnie poznać nowy teren, zaaklimatyzować się. Lecz gdy zwierzę od razy jest wystawiane na nieprzyjemne warunki może się zniechęcić. Mam w tym doświadczenia... Kupiłam kota na zimę, uciekł od nas. Teraz mam psa i kota (pies-lew kanapowy) a kot zaprzyjaźnił się z psem i bierze z niego przekład... Ani im się śni uciekać! - Fajnie że po wróciłaś na BLOG, cieszę się że mimo tragedii (sory że o tym pisze) pozbierałaś się i jesteś gotowa aby kontynuować bloga. Czekam na posty ! I komentarze u mnie ;)

    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Na twojego bloga napewno wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak już pisałam kocham jesień.
    Mam psa (a właściwie mój dziadek,z którym mieszkamy na czas budowy). Nie przepadam za nim. Wnosi błoto do domu, hałasuje, wchodzi do naszych pokoi... -.- Ale za to kocham naszego kota, który usypia mi na kolanach, siedzi przy mnie jak się uczę i w ogóle jest taki przyjacielski :P

    http://kruczoczarnyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kotami mbiej przepadam bo chodzą własnymi drogami ;) Ale kota też bym chciała mnieć. Dzieki za komentarz :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ja tam lubię jesień, ale czasami naprawde jest bardzo zimno. Aż się chce zostać w domu pod kołderką, no, ale trzeba to jakoś przetrwać.
    Fajnie, że będziesz miała psa. ;)
    Pozdrawiam! :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jesień i zima to moje najbardziej ulubione pory roku. Pamiętam, że kiedyś też chciałam mieć psa, jeszcze w podstawówce, ale teraz już wiem, że i tak go nie dostanę i będę mogła go mieć dopiero wtedy kiedy zamieszkam sama.
    Pozdrawiam♥
    caro-say-hello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń