21.10.15

O nowej szkole ;)

  Jeszcze chyba wam nie opowiadałam o mojej nowej szkole. Już minęły prawie 2 miesiące, więc szkołę już znam, kolegów i koleżanki, niektórych nauczycieli jeszcze nie rozgryzłam. 
   Więc zacznę może od nauczycieli. Jedna z nich ma takie samo imię i nazwisko jak ja o.O Pytała się czy nie jesteśmy rodziną. Kolega z klasy palną że jestem jej córką. Było to bardziej żartobliwe niż wyśmiewające się. Ale oczywiście on dostał uwagę. 
  Nauczyciele mylą mnie z Weroniką. Czemu? Nie wiem ale to jest wkudzające. Gdy dziś pani od geografii powiedziała że do odpowiedzi proszę Weronikę. Wiedziałam że chodzi o mnie. Z lekkim uśmiechem wyszłam na środek klasy aby odpiwiadać. Uczyłam się na tą lekcje więc dostałam 4+ :) 
  Koledzy i koleżanki....
W klasie mam 28 osób razem ze mną. 9 dziewczyn i 19 chłopaków. Masakra. Tacy głośni. Oczywiście klasa mi odpiwiada, rozmawiam ze wszystkimi. Prawie... Jeden chłopak od początku roku szkolnego gapi się na mnie. Gdy spytam czemu tak patrzysz? Odpowiedział że zdaje ci się i poszedł. Nie jest on zbytnio rozmowny ze mną. Jest też dziewczyna każdy się z niej wyśmiewał. Dlaczego? Bo cały czas chodziła w tym samym, uwarzali ją za biedną. Nie odzywali się do niej. Jednak gdy przyszłam tu do szkoły ona zaczęła ze mną rozmawiać więc od początku trzymałam się z nią. Pod koniec września zaprosiła mnie do siebie i powiedziała że ma dość że każdy ją przezywa z powodu tego samego ubrania, a gdy czasem założy coś innego wyzywają że brzydko. Poprosiła mnie więc żebym pomogła jej w ubiorze. Zgodziłam się. Okazało się że ona wcale nie jest biedna ubrań ma co nie miara. W końcu wybtaliśmy te dobre ubrania a te gorsze na strych. Na drugi dzień przyszła ona w rurkach, jasnej bluzie, okazało się że ma nawet trampki które dziewczyny uwielbiają. Zalożyla je. Każdy gdy zobaczył ją postawił wielkie oczy. Sama się ździwiłam że wcześniej nie zakładała tego. Tylko zakładała spudniczki do rurek i golf. Jest ona mi bardzo wdzięczna za to co zrobiłam. Dzieki innemu ubraniu prawie każdy z nią rozmawia. To strasznie dziwne prawda? Nie lubić osoby bo ubiera sie brzydko? A gdy założy ładne ubranie, każdy zapomina co było wcześniej i myśli ona jest cool. 
 To tyle w tym poście :) Pozdrawiam "Wiki"
P.S zmieniony wygląd bloga ile oceniacie w skali  1-10 ?

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że klasa Ci odpowiada :D Ja też często spotykałam się z tym że na dziewczyny o imieniu Wiktoria mówili Weronika lub odwrotnie :D Rzeczywiście nie jest zbyt fajne to, że oceniali ją po ubraniach... dobrze że jej pomogłaś :D Fajnie, że wróciłaś na bloga :D Bardzo lubię Twoje wpisy :) Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że klasa jest normalna, zgrana i że w twojej opinii jest w ogóle spoko. Uwierz mi, wiem co go znaczy mieć w klasie 4 razy więcej chłopców niż dziewczyn. U nas jest 17 chłopców i 4 dziewczyny.
    Mam nadzieję że ty wraz z tą dziewczyną zaprzyjaznicie się. Fajnie że jej po mogłaś. Może ona nie ma czegoś w sobie co pomaga wybierać ubrania?
    Pozdrawiam
    atkasblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS : Wygląd bloga jest super! Ja bym jeszcze tylko trochę poszeżyła wszystko. (Szablon>>Dostosuj>>Ustawienia Szerokości i dałabym przynajmniej 900px) Ale to tylko moje zdanie...

      Usuń
    2. Dzięki wielkie ;D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Masz bardzo dużą klasę. Moja liczy tylko 18 osób. To dobrze, że jest dobrze :D A widzisz? Tak się bałaś tych zmian i jakoś żyjesz, nie? Jeśli chodzi o tą dziewczynę... ludzie potrafią być okrutni. To bardzo ważne nie patrzeć w pierwszej kolejności na "opakowanie". Patrząc w głąb możemy zobaczyć dużo więcej.

    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja klasa ma 27 osób, więc jest podobnie. Chyba 13 dziewczyn i 14 chłopaków.
    Fajnie, że odnalazłaś się w nowej szkole ;D
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Mnie w szkole wszyscy mylą z moją przyjaciółką, i na odwrót. Tak samo jak w podstawówce... :D Fajnie, że u Ciebie wszystko dobrze. Ta koleżanka musi Ci być chyba bardzo wdzięczna, miło, że jej pomogłaś. Ładny wygląd bloga!

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń