12.1.16

Jutro do szkoły :/

Hej :D 
Dopiero jutro szykuję się do szkoły.... Przez tą ospę... Dopiero co mi krosty zginęły. Ale wolałabym zaraz po świętach iść, niż dopiero teraz z tyloma zaległościami.... Kilka sprawdzianów i kartkówek przede mną. Zawsze mogę powiedzieč "ale ja nie wiedziałam, bo mnie nie było" ale to nie przejdzie... Odpowiedzą że to mój obowiązek dopytać się. Ale nie to chciałam dziś napisać.... 
Dziś napiszę o zimie. 
Dopiero dwa dni temu ujrzałam śnieg, który powinien być dawno.... Ale lepiej późno niż wcale. Śniegu jest mnóstwo na dodatek się lepi. A to nie najlepsze wieści, bo chłopaki jak to chłopaki w tym wieku biorą śnieg i rzucają w nas... Oczywiście dla żartu ale ja jestem cała mokra. Nawet w szkole się nie mogą opanować. Otwierają okno i biorą śnieg z parapetu. Jedyne co mogę powiedzieć na koniec to zima ładnie wygląda przez okno, ale gdy wyjdziesz na dwór już nie jest tak pięknie. Pozdrawiam "Wiki"

8 komentarzy:

  1. Haha pamiętam jak w podstawówce rzucałam się śnieżkami z kolegami. Też brali śnieg z parapetu, chociaż wtedy akurat częściej rzucali w siebie, niż w dziewczyny. Żałuję, że teraz już tego u mnie nie ma... Cieszę się, że wreszcie spadł śnieg :D
    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bardzo cieszyłam się na te kilka dni śniegu. W tym czasie ulepilam z siostry synem bałwana, poszliśmy 3 razy na górkę i rzucalismy się ścieżkami :) Niestety teraz zostały tylko małe pozostałości po nim a przez ostatnie 3 dni była okropna chlapa. Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tyle śnegu a już się niestety nie lepi :/ dzięki za kmentarz :)

      Usuń
  3. U mnie nie bylo aż tak dużo śniegu, ale chociaż był ☺ Dobrze że wyzdrowiałaś!
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też jest śnieg, a chłopaki oczywiście to wykorzystali. ☺ Fajnie, że wyzdrowiałaś, chociaż ta myśl o sprawdzianach i kartkówkach pewnie jest już taka przyjemna.

    Niedługo pojawi się nowy post !
    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń