27.1.16

Przerwa

Hej :) Trochę mnie tu nie było... Jak zwykle przez szkołę. Dopiero od wczoraj uwolniłam się od kartkówek i sprawdzianów. A w następnym tygodniu zaczynam ferie. A wy kiedy zaczynacie? 
Zawsze narzekam na tą naukę, a od wczoraj się nudzę. Nie mam z kim iść gdzieś, bo każdemu sie nie chce albo uczą się aby poprawić oceny na półrocze. No cóż... 
Moje ferie chcę spędzić u dziadka i babci <3 Tata zawiezie mnie w poniedziałek a wrócę w sobotę :) 
Dziadek bardzo się cieszy, że przyjadę. Codziennie dzwoni i się upewnia czy nie zmieniłam zdania :D Może to troche dziwne, że dziadek ma telefon, ale babcia też ma :D Wiadomo żadne smartfony, ale najzwyklejsze nokie :) Według mnie dobrze jak starsza osoba ma telefon zawsze może zadzwonić np gdy ktoś traci przytomność, a to niestety w tym wieku się zdarza ;/ 
Pogodę za oknem mam straszną. Jeszcze w poniedziałek wszystko było pięknie, a teraz? Same kałuże a śnieg jest tylko miejscami. W tym roku zima była bardzo krótka. Ciekawe co będzie dalej :) 
Aaa bym zapomiała... Na dziś przygotowałam dwa pytania aby post nie byl zbyt krótki.
1. Jakie seriale/filmy/horrory oglądasz?
Od razu mówię, że horrorów nie oglądam. Serial to zdecydowanie M jak miłość. Teraz przede wszystkim dużo się dzieje. Lubię też Miodowe lata. Z nudów czasem oglądam szkołę i ukrytą prawdą.
2.  Twoja ulubiona książka? 
Bardzo lubię książkę ,,Ten obcy" i ,,Pani Róża" Jest to krótka książka ale bardzo wzruszająca. Pozdrawiam "Wiki" 

17 komentarzy:

  1. Ferie?Od 15 lutego.Moje plany?Chodzenie do szkoły na zajęcia przygotowujące do matury;)oraz ogarnięcie moich 25 opowiadań.Co do ''Oskara i Pani Róży''-uwielbiam tę książkę pomimo,że czytałam ją jako lekturę szkolną.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ferie zaczynają się tak jak Twoje i też na kilka dni wyjeżdżam do babci (nie na całe ferie, bo jednak chcę posiedzieć sobie trochę w domu). JA CHCĘ ŚNIEG(!!!), a nie błoto:(
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, dopiero styczeń a śniegu nie ma

      Usuń
  3. Ja ferie zaczynam 15 lutego wiec jeszcze trochę musze się namęczyć ;) Ale trudno ;) U mnie już wszystko wyschlo i nie ma ani śniegu ani kaluz ;) Mam nadzieje że jeszcze tej zimy popada ;) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie zaczynam 15 lutego. Dobrze, że masz ambitne plany na ferie. Jeśli chodzi o filmy / seriale to... Na filmy nie mam czasu a seriali nie lubię ;/ A książka? "Koalicja Szpiegów" i Harry Potter (znają wszyscy)...Pozdrawiam

    atkasblog.blogspot.com
    Nowy post! 100 faktów o mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kocham m jak miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje ferie mam już tylko do jutra, zaczęłam je już 15 stycznia, także trochę wcześnie. Nie chce wracać do szkoły, no ale trzeba.
    Życzę udanych ferii ! :)

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ferie zaczynam od jutra :D
    Również uwielbiam tę książkę ;)
    Obserwujemy?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również nie lubię horrorów :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy3.2.16

    Mogłabyś pomniejszyc czcionke? :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Studenci ferii nie mają, a sesja właśnie nadciągnęła wiec teraz żyję w stresie :// takie życie

    Nie uważasz, że czcionka jest trochę za duza?

    velvetheart96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń