8.3.16

Dzień kobiet :)

Dziś piszę posta o czymś co mnie bardzo denerwuje :/ 
Wydaje mi się, że każdy z was widział takiego typu obrazki (na końcu posta). 
Tak...
Dziewczyna idzie do fryzjera a po fryzjerze jej włosy wyglądają tak samo, a mężczyzna wygląda inaczej. 
Kobieta która się odchudza? I tak zje klo pączków jak nie będę widział....
Dziewczyna opowiada długą historię, a on ma to gdzieś.... 
W internecie roi się od takiego typu obrazków.  
Chłopaki tak tylko sobie żartują czy uważają tak na serio? 
Albo.... U nas w klasie dziewczyna jest zła, nie chce dać spisać pracy domowej to chłopaki mówią coś typu: to że masz okres to nie oznacza, że możemy być przez to poszkodowani.
Czemu to piszę? Bo nie znam sensu gdy ktoś stwarza takie obrazki. Dlaczego o chłopakach nikt tak nie pisze? Zawsze tylko kobiety te gorsze, a bez nas świat by nie istniał.
Nie miałam w planie tego pisać, ale jakoś tak od zdania się zaczęło :) 
Jak u was miną Dzień Kobiet?
My w klasie mieliśmy ciasto, słodycze, lekka muzyka  no i oczywiście piękne życzenia i śpiewali nam 100 lat 100 lat niech żyją żyją nam.... Dobra trochę fałszuję xD 
 Od chłopaków dostałyśmy kubki z zdrobionym imieniem :) Baedzo się cieszyłam z takiego prezentu. W ramtym roku dostałam kwiatka, którego jak prawie każda z dziewczyn nie zdążyła donieść do domu, bo zwiędł. 
To dziś na tyle :) Pozdrawiam "Wiki" 


6 komentarzy:

  1. Według mnie tych obrazków nie ma co brać na poważnie,przecież powstają w celach humorystycznych.Od chłopaków z klasy nawet życzeń nie dostałyśmy.Tylko kolega zabrał mnie i koleżankę na pizze po szkole.(oczywiście on stawiał;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No te obrazki nie ukrywajmy się są trochę prawdziwe :D No ale czasami to już rzeczywiście przegięcie. My w szkole nie dostaliśmy nic...nie wiem dlaczego bo była robiona składka i chłopaki mieli coś wymyślić. Może jeszcze coś kupią, nie wiem:/ Po powrocie ze szkoły brat przywitał mnie skromnym, pięknym bukietem tulipanów ;) To jedyna osoba od której dostałam dziś życzenia, chyba że jeszcze nauczyciel który dał nam lizaki ;) ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że w wielu tych obrazkach jest trochę racji. Wiele dziewczyn się denerwuje, że chłopcy sobie coś zażartują o nas, ale mi to nie przeszkadza, bo wydaje mi się, że po pierwsze to jest prawda, a po drugie trzeba się czasem pośmiać;) Chłopcy z Naszej klasy są tak niezorganizowani, że prezent mamy dostać jutroxD
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi jakoś te obrazki nie przeszkadzają, u nas w szkole też nic nie dostałyśmy ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w szkole Dzień Kobiet nie był obchodzony, bo mieliśmy w tym czasie rekolekcje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez przesady. Jeżeli tobie przeszkadzają to po prostu ich nie oglądaj. Te obrazki nie są praktycznie przez nikogo brane na poważnie bo występują zazwyczaj na takich stronach jak kwejk.pl czy komixxy.pl, a wiadomo że na nich jest sama beka. Internet jest opanowany przez gimby, więc to mało dziwne że są tu tego typu rzeczy. Widziałam bardziej chamskie obrazki i nie tylko, poleciłabym hejtować raczej je.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń