3.3.16

Hej. Dziś chciałabym się w pewien sposób wam wyżalić :/
Muszę to z siebie wurzucić.
Od pewnego czasu mam dość samotności. Nie chodzi o przyjaciół i kolegów, ale o rodzinę. W domu mieszkam z tatą, a odczuwam jakbym mieszkała sama. Dlaczego? Wychodzę z domu do szkoły koło 7 rano. Wszystko szybko szybko aby się nie spóźnić nie mam czasu nawet pogadać z tatą. Dwie godziny później tata idzie do pracy i wraca pod wieczór. Wtedy jest zmęczony to mu nie przeszkadzam.
A ja wracając do domu mam pełne ręce roboty. Odrobić lekcje zrobić sobie coś na obiad, pozmywać. Chcę dla taty jak najlepiej aby widział, że jestem samodzielna. Ale  już mnie męczy ta samotność, bez rodziny... Naprawdę zazdroszczę tym co wracają sobie zmęczeni ze szkoły, rzucają plecak witają sie z rodzicami i jedzą ciepły obiad w rodzinnym gronie. Tak bardzo zazdroszczę...
I jeszcze wam powiem, że lubię chodzić do szkoły. Spytacie dlaczego? Bo tam mam przyjaciół, kolegów mam z kim porozmawiać. Nie czuję sie sama. Nie myślę o przykrościach.
   I właśnie się zastanawiam czy nie usunąć tego co napisałam.  Właśnie rozmawiałam z tatą c: Ze łzami w oczach powiedział, że mnie rozumie. A wiecie co jest najlepsze? Tata bierze urlop C:  I... już wcześniej tata chciał mi to powiedzieć ale nie było czasu. Niedługo wprowadzi si do nas ciocia z 6 letnią córeczką na jakiś miesiąc. A wujek w tym czasie bedzie na budowie, bo mają jakiś duży remont. Z czego bardzo sie cieszę bardzo lubię ciocie, a Amelkę to już wogóle :D W domu nie będzie tak nudno i smutno :)
Wiem, nudny post... ale musiałam po prostu musiałam to napisać, jest mi wiele lżej. Pozdrawiam :) 'Wiki'

5 komentarzy:

  1. Nie wiem dokładnie co czujesz ale domyślam się że musi ci być bardzo ciężko. Czytając to zrobiło mi się smutno. Jednak dobrze że porozmawialas z tata i wprowadzi się ta ciocia. Oby było lepiej ;) Wiem jaka to ulga wyzalic się na blogu i dobrze że to zrobiłaś. Ja właśnie mam tak że wracam do domu i czeka na mnie ciepły obiad. Teraz będę to bardziej doceniać ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki miły komentarz :)

      Usuń
  2. Współczuję Ci. Kiedyś moja mama wyjechała na kilka tygodni i zostałam sama z tatą, który przychodził do domu bardzo późno i musiałam sama wszystko robić. Ja też lubię chodzić do szkoły. Wszyscy liczą dni do weekendu/ wakacji, a ja wolę jednak chodzić do szkoły i spotykać się ze swoimi znajomymi;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam takiej sytuacji ale Tobie na pewno jest ciężko :/Bardzo dobrze, że porozmawiałaś z tatą :) mam nadzieję,że wszystko będzie okej.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń