12.3.16

Hej ;)
Jestem bardzo zadowolona z tegorocznego Dnia Kobiet :)
Tata zwolninił mnie ze szkoły koło 13 i zabrał na pizzę. Nawet nie wiecie jaką niespodziankę mi zrobił :D Pogadaliśmy sobie i tata powiedział, że to nie koniec wycieczki :) Poszliśmy do kina. Przedtem kupiliśmy mega wielki popcorn. Film był w miarę fajny. Na koniec poszliśmy do wujka :) Tego nie było w planach ale spędziliśmy tam miłko kilka godzin. Graliśmy w biznes, czy tam monopol. Ja jak zwykle na początku zbankrutowałam :/
Później graliśmy w karty: wojnę, oszukańca, makao i pokera (na żelki)
W pokera nawet nieźle mi szło :D
Bardzo się cieszę z tamtego dnia :) Bardzo dawno nie spędzałam z tatą tak długo i miło dnia :)
Pozdrawiam "Wiki"

8 komentarzy:

  1. Fajnie czytać, że jesteś taka szczęśliwa :) Życzę Ci o wiele więcej takich dni ^^ Mój dzień kobiet był w sumie zwyczajnym dniem. Dostałam kwiaty od brata i życzenia od internetowego znajomego ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo miłe ze strony twojego taty że zorganizował ci tak świetnie dzień kobiet. Ja również spędziłam go całkiem nieźle. Na jakim filmie byłaś?
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 rzeczy których nie wiecie o facetach

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, że tata zrobił Ci taką sytuację. Moi rodzice nie są tacy pomysłowi... Nawet nie chcą grać ze mną w gry planszowe:/ Nie martw się kochana, ja też zawsze jako pierwsza bankrutuję w monopoly;) A na jakim filmie byłaś?
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 rzeczy, których nie wiecie o facetach

      Usuń
  4. To miło z jego strony, fajnie się czyta z pozytywną energią :D a na jakim filmie byłaś? :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 rzeczy których nie wiecie o facetach

      Usuń