17.3.16

Zakładka do książek

Hej :D
Dzisiaj przychodzę do was z zakładkami do książek. Post będzie krórki, bo nie będę opisywała krok po kroku. Dlaczego? Sami zobaczycie zakładki są mega proste :D 
Z samych zdjęć wiadomo jak zrobić daną zakładkę.
Piszę ten post, bo wiele z was zauważyłam, że lubicie czytać książki :D A nawet jeśli nie to istnieją lektury, które trzeba czytać :)  Pomysł na zakładki mi wpadł szybko, ponieważ ostatnio bardzo dużo czytam :D Książki no niestety, oceniam po okładce i zawsze czytam kilka zdań ze środka książki. Bardzo często okładki są dosłownie brzydkie, a to co jest napisane w środku jest bardzo ciekawe. 
Jeśli chodzi o dwa pierwsze zdj to z tyłu trzeba przyszyć nitką i igłą guzik lub kokardkę.





Pozdrawiam "Wiki" 


8 komentarzy:

  1. Ja tam wole przypadkowe świstki papieru(he he he)
    Jeżeli ostatnio dużo czytasz to może wstawisz kiedyś jakąś recenzję:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o recenzji :) myślę, że niedługo się pojawi

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Co dziwne- ja nie używam zakładek. O wiele łatwiej jest mi po prostu zapamiętywać stronę, na której skończyłam;) Mimo tego takie zakładki to fajna sprawa, np. są fajnym prezentem dla moli książkowych:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreatywne, bardzo mi się podobają, może jakaś zrobię bo też ostatnio dużo czytam :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywne, bardzo mi się podobają, może jakaś zrobię bo też ostatnio dużo czytam :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe pomysły ;) Dobrze że czytasz książki a źle że ja nie czytam :D Może wreszcie się za to zabiorę ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa! Ja jestem książkowym potworem :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń