23.3.16

Wielkanoc

Witajcie!
Dziś chciałabym napisać o świętach:D
Ja wiem, wiem praktycznie każdy z nas woli święta bożonarodzeniowe, bo prezenty, ubieranie choinki, lamki w oknach. Wszystko tak cudownie wygląda no i ta radość dzieci którzy nadal wieżą w Mikołaja :) Cudowne święta! Ale Wielkanoc to też piękna pora prawda? Najbardziej lubię jeść śniadanie wielkanocne w gronie rodziny. Lubicie malować jajka?
Ja jedynie ozdabiam je markerem. Jestem tylko ciekawa po co komu barwniki i naklejki do jajek? Ludzie na wszystko mają sposoby any tylko ułatwić zamiast szukać lekarstw i szczepionek na choroby.
Post jest bardzo nieprzemyślany i wogóle jeden wielki niewypał ale chciałam coś napisać przed świętami, bo lada moment ma się zjawić u mnie rodzina. Pozdrawiam 'Wiki'

14 komentarzy:

  1. Wesołych świąt :) wcale nie niewypał, krótko ale opisałaś wszystko to co chciałaś. Również pozdrawiam
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam.Krótko ale na temat:D Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała nie doceniałam Wielkanocy. Teraz uważam, że jest to wspaniałe święto- bardzo ważne dla chrześcijan:) Do tego uwielbiam malować jajka i jeść świąteczne śniadanie
    Wesołych Świąt;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdarza się, czasami po prostu nie ma się weny :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.3.16

    Myślę, że malowanie jajek to już tradycja :) Życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy25.3.16

    I tutaj nic nowego faktycznie nie dodam, bo ja także należę do osób, które wolą Boże Narodzenie. :D Niby Wielkanoc też nie jest zła. Oj, ja też lubię śniadanie wielkanocne! Trzymaj się ciepło! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się :) dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne;)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń