2.4.16

Witajcie :D
Wczoraj był prima aprilis.
 Pamięta ktoś jeszcze o takim dniu?
Tata mi opowiadał, że kiedyś nie obyło się bez oszukania kogoś.  Wyczekiwali na ten dzień i te kłamanie trwało jeszcze przez kilka najbliższych dni :)
W tym roku oszukałam kilka osób :)
Tate że wracam wcześniej ze szkoły. A jka wróciłam powiedziałam że dostałam 1 ale w to już nie uwieżył ;)
Sam mnie oszukał, że ma dla mnie prezent :) w szkole też oszukiwałam :) Tak jak nauczyciele. Jeden pan powiedział, że robi kartkówkę. Często to sié zdarzało u nieho na lekcjach. Podał kilka zadań ostatnie brzmiało tak: "Naiwni. Prima aprilis" :D
Z kolei koleżanka starsza nie chodzi już do tej szkoły co ja toówiła że w szkole nawet nie pisneli słówkiem o tym prima aprilis. Więc zapomiała.
No cóż. Kiedyś nie było internetów ani tak dobrych telewizorów to dzieci mieli ubaw z innych rzeczy :) A wy oszukaliście kogoś?
Pozdrawiam "Wiki"

5 komentarzy:

  1. Ja nikogo nie wkrecilam ani nikt mnie. Jakoś w tym roku tak wyszło :/ Fajnie że u Ciebie było ciekawiej :) W przyszłym roku może uda mi się wymyślić coś ciekawego na ten dzień. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam w planach kogoś oszukać, ale kompletnie o tym zapomniałam xD Już drugi rok z rzędu nikogo nie wkręciłam (rok temu byłam chora). Mam nadzieję, że za rok to się zmieni, bo lubię to święto i lubię oszukiwać ludzi (oczywiście tylko w to święto:D)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze wielkie dzięki,że zawsze do mnie wpadasz i komentujesz :D pamiętam o Tobie zawsze ^^
    W szkole na szczęście nikt mnie nie okłamał, ale nie obyło się bez małych żartów w domu :D

    CHCE SIĘ ŻYĆ
    Mackenzie. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie ja w ogóle nikogo nie oszukałam ani nikt mnie, chociaż próbowali :)
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobilam zart dwom chlopakom, smialam sie bardzo hahah

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń