16.4.16

Witajcie!
Ostatnio moja koleżanka kupiła sobie kijek do selfie.... Wszystko ładnie zrobiłam z nią zdjęcie, ale zastanawiało mnie jedno dlaczego ludzie mogą wymyślić taki kijek, a nie np jakaś szczepionka czy lekarstwo na np raka? Ja wiem, że to nie łatwe ale gdyby tak ruszyli głową może coś by wymyślili...
Teraz wszystko kręci się wokół internetu. Wiem, wiem mówię jak moja babcia albo inni dorośli. Ale zastanówcie się taka jest prawda.
Czytałam w książce, że od wielu gier, stron internetowych zaczynamy seplenić. Jakby się nad tym zastanowić to jest prawda.
No cóż ja w dzień szkolny wchodzę na jnternet góra 3 razy i to tak jakoś po 5 minut i wychodzę. Dziś włączyłam laptopa tylko raz. Staram się unikać internetu.  Przede wszystkim to wszystko dla tego, że od niedawna noszę soczewki. A gdy mnie kusi do internetu biorę się za książkę.
Pozdrawiam :D 'Wiki'

5 komentarzy:

  1. Sorry,ale nie czaję tej ''mody na selfie''.Jakby poszperać w internecie to parę osób straciło życie przez to.Jak mówi jedna z moich koleżanek:''Robisz sobie selfie-jesteś fajny''Dla mnie to jest żenada.Ale żeby kupować sobie kijek do robienia durnych fotek to trzeba mieć nieźle namieszane w głowie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie rb wszystko dla pieniędzy, a patykeł do selfie przynosi im nie mało hajsu. Muszą coś wymyślać (czasami są to dobrze rzeczy, czasami nie) by zarobić.

    A tak wgl, to jakie soczewki masz? Korekcyjne, ozdobne czy korekcyjno-ozdobne?
    Zawsze chciałem mieć takie kolorowe. Ale pewnie skończy się na okularach, bo mam chyba sporą wadę wzroku, najwyżej później soczewki.
    Pozdrawiam
    http://colere-optimum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korekcyjne :/
      Lepiej idz do okulisty bo z czasem będziesz miał coraz większą wadę....

      Usuń
  3. Też uważam tak, jak Ty. Gadżety te może i przynoszą kasę, ale napewno nic dobrego.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie uważam, żeby taki kijek do selfie był potrzebny. Szczerze? Nie wydałabym tyle pieniędzy, żeby tylko robić sobie lepsze zdjęcia. :)Też od jakiegoś czasu noszę soczewki, jest mi tak łatwiej i wygodniej zwłaszcza gdy chodzę do szkoły. :)

    Długo mnie nie było, ale teraz mam zamiar na stałe wrócić na bloga! Mam nadzieję, że wpadniesz!
    KLIK!

    OdpowiedzUsuń