6.4.16

Wiosna 

Witajcie!
Dobiero dziś poczułam tę wiosnę :D 
Jeszcze wczoraj było zimno, a dziś już chodziłam w rozpiętej bluzie :D
Dopiero wróciłam wgl do domu :)
Po szkole czyli przed 15 zadzwoniłam do taty, że będę w domu koło 18
No troszkę się spóźniłam. Poszłam na boisko grać w piłkę, później na rowery i tak dzień minął :) 
Lubicie wiosnę?
Jak sobie pomyślę, że zostało tylko 3 miesiące do szkoły. A czerwiec to szybko zleci :)
Dobra może opowiem wam jak byłam na wsi u dziadka i babci :)
W ten sam dzień gdy przyjechałam poszłam z babcią i dziadkiem na jarmark! Może niektórzy z was nie wiedzą co to ( ja nie wiedziałam) to jest taki targ gdzie wszędzie wszystkiego pełno. Poszłam z babcią i jej dwiema koleżankami. Babcia zaczęła mnie wychwalać no i jak to ona zaczęła kłamać coś tam :) jak zwykle :D Podprowadziła mnie do.....  Biedniejszej części jarmarku. Wszędzie były ubrania leżały na jakichś wielkich foliach i kosztowały od 1zł do 5zł :)
Ogólnie wszystko było niezbyt w moim guście. Chciałam z tamtąd jak najszybciej wyjść gdy babcia zaczęła grzebać w ubraniach i szukać czegoś dla mnie. Na szczęście przyszedł dziadek, kupił mi piłkę do nogi też używaną ale za dobrą cene :D ogólnie to podobało mi się tam. Pierwszy raz byłam w takim miejscu. Gdy przyszłam do domu z dziadkiem babcia nas dogoniła... Takkk kupiła mi bluzkę :D całkiem fajna ale troszeczkę za mała, no dobra mocno za mała, ale babcia to babcia :D musiałam jej pokazać, że mi się podoba :)
I tak zleciał mi dzień u dziadków. Pozdrawiam :) 'Wiki'

10 komentarzy:

  1. Haha znam to, babcie to zawsze muszą coś kupić :D
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że fajnie spędziłaś czas :-) Ja chyba nigdy nie byłam na takim jarmarku. Masz koochaną babcie ^^ No rzeczywiście na dworze piękna pogoda. Bardzo lubię wiosnę, jest tak pięknie. Tylko jest jeden problem...mam alergie na pyłki wiosenne i z rozpoczęciem koszenia trawy zaczyna się kichanie, łzawienie oczu, katar. Mam nadzieje że w tym roku aż tak mnie to nie wymęczy. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku o.O moja siostra cioteczna i ciocia mają to samo wiecznie czerwone oczy i kichanie i katar. Tylko współczuć ci...

      Usuń
  3. Mimo, że uwielbiam zimę to jednak cieszę się, że jest już ciepło:) Kiedyś byłam na takim jarmarku;) Ja, co dziwne, nie chcę wakacji i chciałabym, żeby te trzy miesiące trwały wiecznie...
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niezbyt się cieszę. Co prawda czasami potrzeba mi tego weekendu ale dwa misiące to zdecydowanie za dużo

      Usuń
  4. O tak, ja też czekam na wakacje :) Widzę, że fajnie spędziłaś czas.

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja czułem wiosnę od lutego? :v
    Bardzo fajnie piszesz, zazdroszczę..

    Zapraszam do komentowania oraz do obserwacji!
    http://colere-optimum.blogspot.com/
    E-mail: xwilbii@gmail.com - w razie czgś pisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie w tym roku czekają najdłuższe wakacje w życiu, bo jestem w maturalnej klasie ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spędzać czas z dziadkami, zawsze jest zabawnie :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń